Klachtenregeling
Bij LEV vinden we het belangrijk dat jij je gehoord en serieus genomen voelt. Daarom werken wij volgens de beroepscode van de Nederlandse Vereniging van Orthopedagogen en Onderwijskundigen (NVO). Deze beroepscode waarborgt de kwaliteit van onze zorg en bevat duidelijke ethische richtlijnen.
Meer informatie hierover vind je op www.nvo.nl.
Heb je een klacht of ben je ergens ontevreden over?
Wij nodigen jou uit dit met ons te bespreken, zodat we samen tot een oplossing kunnen komen.
Komen we er samen niet uit, dan kan je terecht bij de NVO voor verdere ondersteuning.
Daarnaast is LEV Haren aangesloten bij het Klachtenportaal Zorg, een onafhankelijke landelijke klachten- en geschillenregeling die voldoet aan de eisen van de Wkkgz (Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg). Het Klachtenportaal helpt cliënten op een laagdrempelige manier bij het indienen en afhandelen van klachten en kan waar nodig bemiddelen.
Het Klachtenportaal heeft ook een informatieve flyer, waarin de stappen van de klachtenprocedure overzichtelijk worden uitgelegd. Deze flyer kan je hier bekijken.
Op deze manier is er altijd een duidelijke en onafhankelijke route om jouw klacht te laten behandelen.